tiistai 25. lokakuuta 2011

Feldberg

Valkuvia lauantain Feldberg reissusta Tobiaksen kanssa :






Meidän piti mennä vähän käveleskelemään ja ottamaan kuvia, mut päätettiin mennä vuorelta alas eri reittiä ja tuloksena oli melkein neljän tunnin patikointireissu metsässä. Viimeinen bussi missattiiin neljällä minuutilla, mut onneks on olemassa kännykät. Ku alko pimenemään alko kyl jo vähä pelottamaan, koska kummalakaan ei ollu aavistustakaan, et missä ollaan, mut perille selvittiin ! Tällasista kokemuksista vaihtarivuodessa on kysekki. Pitää uskaltaa kokeilla asioita, joita ei normaalisti tekis ja tehdä asioita spontaanisti!

Muutenki mulla menee tosi hyvin ! Mulla alkaa torstaina loma (muilla alkaa maanantaina, mut koko 11. luokka on tetis tän viikon nii mun ei tarvii olla koulussa koko viikkoa). Ton tetin takia mulla on ollu vähän tylsää nyt koulussa, koska suuri osa mun kavereista on 11. luokalla.

Lomasuunnitelmat alkaa olemaan jo aikalailla kunnossa ! Aino tulee meille perjantaina, mennään yhdessä Herrenbergin vaihtaritapaamiseen ja on meillä keskiviikkoon asti. Nimitäin keskiviikkona meillä on suuntana Frankfurt am Main ! Pojat päätti lähteä Wieniin nii päätettiin tyttöjen kanssa, et lähetään kolmeks yöks Frankfurttiin ! Takasin kotiin tuun lauantaina.

Toinen tosi positiivinen asia on, et Rise Against tulee Stuttgarttiin! Päätettiin jo Antin kanssa lähteä, ja Oskarki tulee ehkä mukaan. Huono asia on se, et Rise Against tulee myös Suomeen ja mulla oli jo kavereiden kanssa suunnitelmia sen varalle.

"I've got some friends, some that I hardly know
But we'we had some times, I wouldn't trade for the world
We chase theese days down with talks of places that we will go"

1 kommentti: