tiistai 4. lokakuuta 2011

Feiertag

Ainii ja edellisestä postauksessa unohdin mainita, et kävin Sunnuntaina mun ekoissa bileissä täällä ! Oli kyl niin paljo sähläystä sen kanssa, koska paikkana oli Feldberg, jonne ei oikeestaan mene mitään busseja tai muita julkisia, joten piti järjestää kaikki kyydit itse. Saatiin ne onneks järjestettyä ja sinne sitte mentii ! Täällä siis 16-vuotiaas saa mennä melkeen kaikkiin bileisiin, mut usein henkkarit pitää antaa ja 12 maissa pitää lähteä ja hakea ne. Hauskaa oli ja host äiti oli niin ihana, et tuli hakee mut Neustadtista puol 1 yöllä. Toivottavasti taas pian uusiks, ja viel isommalla porukalla !

Mut siis tosiaan käytiin tossa eilen Sveitsissä !Meidän piti alunperin mennä perheen kanssa käymään Bodenseellä, mut siellä oli niin sumuista, et ei olis nähny kunnolla mitään, joten lähettiin Sveitsiin !
Ensimmäisenä pyskkinä oli Rheinfall Schaffshausenin lähellä. Siellä oli vesi tällä hetkellä tosi alhaalla, yleensä siel vesi kuohuoaa (? kai noin voi sanoa), mut nyt näky kalliotaki ja paljo ankkoja.




Toisena pysäkkinä oli Schaffshausenin kaupunki ! Sveitsi ei mun mielestä ollu paljoo Suomea kalliimpi , joten en ite ainakaan mitää suuria eroja huomannu niiku mun host-vanhemmat selitti. Ostin sieltä uuden villakangastakin ja vyön ja kierreltiin vähä kaupunkia. Lähettyä taas kohti saksaa käytiin panorama ravintolassa syömässä ja söin mun ensimmäisen Wienerschnitzelin täällä !




Tänää kävin lääkärissä tän yskän takia  ja huomenna Neustadtii toiselle lääkärille ,et enköhä mä jonkinäköset lääkkeet tähä saa !

2 kommenttia:

  1. karooooooooo du e så sööt o jag saknar dig JA MUN RUOTSI VAMMAA MUT OMG AJATTELE ET MÄ MEEN KOHT KOTIIN, MUT EIPÄ OLE KAROLIINA SIELLÄ SITTEN. nii

    VastaaPoista