tiistai 11. lokakuuta 2011

Sport

Oon vihoin jo melkeen terve ja päätin et melkeen kuukauden sairastelun jälkeen alotan taas pienen kunnonkohotuskuurin. Eilen kävin ensimmäisissä lentopallotreeneissä, jotka ei kyl alkanu kauheen hyvin. Kaikki muut oli kipeenä paitsi minä ja kaks muuta tyttöö. Neki oli kyl 12 ja 13- vuotiaita,et toivottavasti ens viikolla jos jatkan nii tulis myös vähä vanhempia. Itse lentopallopelaaminen meni ihan hyvin, käsiin vaa sattu vähän mut kyl se siitä ! Nopeesti sitä kehittyy.

Tänää aamulla matkalla kouluun joko junassa tai bussissa hukkasin/ joku varasti mun kännykän. Siel on aina ttosi suuri tungos ja se on ihan hyvin voinu tipahtaa tai joku on vaa ottanu sen. Tänää soiteltii sit koulusta ja kotoota kaiken maailman numeroihin, mut ei ainakaa vielä oo kuulunu mitään. Soittelen huomenna uudestaan. Koulussa onneks Samuen ( 10. luokkalainen, käy samassa nuorisoryhmässä) lupas jo lainata mulle sen vanhan kännykän ! Joten alles bald in Ordnung, don't worry mama. Jos sitä ei sit löydy ostan myöhemmin ite uuden.

Vastoinkäymisestä huolimatta loppupäivä suju ihan hyvin ! Mulla oli iltapäivästä kaks tuntia liikkaa ja tehään renkailla jotain tanssia. Tosi erilaista ku mitä mä oon ennen liikka tunneilla tehny. Lopputunnista tehtiin Salomen kanssa oma koreografia jota jatketaan vielä seuraavallaki tunnilla. Liikkatunnin jälkeen menin meiän koulussa järjestettävälle paritanssikurssille. Olin nuorisoryhmässä jo oppinu vähän chachacha:ta joten aattelin, et voisin kokeilla vähän enemmän ! Tunti oli tosi hauska, hyvää seuraa ja opin jo tanssimaan tangoa ja paria muutaki tanssia vähän ! ( ps. äiti se tunti maksaa 29 euroa kuussa ja haluisin käydä sen !)

Huomenna kokeilen vielä pingistä ! wish me luck.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti