tiistai 18. lokakuuta 2011

Zeit

Lauantai: Mun koulukaveri Ronja soitti mulle onneks myöhemmin lauantaina. Pahoitteli kovasti sitä, et oli ollu töissä ja akku tyhjänä. Vihdoin saatiin kaikki sovittua ja lähettiin kohti Bräunlingenia. Tapahtuman nimi oli kiblig, jossa on pävisin markkinat ja iltasin ihmiset tulee sinne volksfesteille, erillaisiin laitteisiin ja discoon. Vähän niiku jonkilainen tivoli.
Käytiin törmäilyautoissa pari kertaa, tossa laitteessa josta on alapuolella kuva ja yhessä laitteessa joka oli iso ympyrä jonka reunoilla oli penkit. Niillä piti istua, mut sua ei oltu mitenkään laitettu siihen penkkiin kiinni ja ku se laite lähti pyörimään ja pomppimaan ihmsiet heilu siinä ja pyöri lattialla. Lopuks piti vielä laittaa jalat penkille ja mennä makaamaan lattialle. Iha hullua meininkiä.


Sunnuntai : Aamupäivästä lähettiin perheen kanssa uudestaan Bräunlingeniin, mut tällä kertaa markkinoille ! Mulla oli mukana kymmenen euroa ja ne kaikki meni siihen, et ostin uuden kaulaliinan. Tääl on nyt jo aika kylmä nii se tulee kyl ihan käyttöön. Siel myytiin kans tosi hyviä hedelmiä, jotka oli kuorrutettu suklaalla. Yum. Voisin itekki tehä joskus !  Illalla käytiin vielä perhetutun 60-vuotis syntymäpäivillä. Siel oli 10 luokalta Pirmin ja sen pikkuveli Laurin (kui hassuja nimiä !)

Maanantai:  Eilen koulussa olin jotenki väsyneempi ku normaalisti. Nukuin yhen hypärin ja kuviksen tunnista ei meinannu tulla mitään. A) koska mulla ei ollu hajuukaa mistä siinä koko harjotuksessa oli kyseessä B) Koska meiän kuviksen opettaja on niin outo et siinä menee jo kiinnostus koko hommaan. Illalla pääsin onneks lentopallotreeneihin, jossa oli tällä kertaa enemmän ku 2 tyyppiä mun lisäks. Pelaaminenki alko jo sujumaan, paitsi et sähläsin jotain mun olkapään kanssa. Ja vielä tärkein asia: Grattis på födelsedagen Pappa ! Kortti tulee vähän jäljessä, mut tulee kuitenki! Ja Esterille viel kiitos paketista ;)♥

Tiistai: Tänää mulla oli siis olkapää treeneistä kipee, joka vähän vaikeutti liikassa vannevoimistelun osallistumista. Saatiin onneks Salomen kanssa meidän koreografia harjoteltua ja se menee jo paljo paremmin! Kävin myös koulusihteerin luona puhumassa mun hypäreistä, joita mulla tuli huomattavasti enemmän koska jätin matikan pois. Saatiin sovitettua mulle kaks tuntia matikkaa 10 luokkalaisten kaa ja kävin siellä jo tänää. Noh en mä sielläkään oikeestaan tajuu mitään, mut vähän enemmän ku edellisillä matikan tunneilla ! Paritanssi oli edelleen hauskaaa, mut vielä hauskempaa oli, et mun uus iPodi oli tullu postissa! Koko muu päivä on sit menny sen kanssa sählätessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti