keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Bodensee






 






 Lähin Thealle maanantaina ja tulin tänään pari tuntia sitte kotiin! Kateltii paljo leffoja ja se näytti mulle tv-sarjan "The Office". Nyt sain taas toisen sarjan, jota voin alkaa seuraamaan.
Tiistaina käytiin Konstanzissa, jossa sijaitsee varmaa ainut kunnon ostoskeskus 2-3 tunnin säteellä. Se on myös Bodensee-järven rannalla, joka on mielettömän kaunis. Olis tehny mieli istua ulkona penkillä järvenrannalla koko päivä, koska meille Löffingenissä ei pahemmin isoja järviä oo. Oon nii tottunu et mun lähellä on aina ollu meri, tai joku järvi nii mulla on ollu ikävä vettä ja ihan jopa merituulta. Bodensee on tosi suosittu turistikohde Etelä-Saksassa iha saksalaisillekki. Ei kyl ehitty Thean kanssa kauheesti näkemään paikkoja, mut onneks meen jo maaliskuussa siellä äitin kanssa käymää!

Huomenna meen Annan ja Hannah:n kaa Villingeniin luistelemaan ja illala on ehkä tiedossa Partynacht !

2 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi jäään seurailee iha ehdottomasti :) !


    http://keepitsimply.blogspot.com/

    ois kiva jos kävisit tsekkaas mun blogin ja jos tykkäsit ni liity ihmees lukijaks ! (:

    VastaaPoista
  2. hahah profotografens bild fick äran att va första bilden :D:D men våra pinkalicious sleepover bilder va ganska fab :)) kramis de va kul!

    VastaaPoista