maanantai 9. tammikuuta 2012

Back in school

Joululoma on nyt tänää virallisesti loppu. Koulu oli tänään jotenki tosi jäistä ja olin ihan liian väsyny, niinku aina loman jälkeen ekana päivänä. Oli iha hauska nähä kaikkia kavereita, mut väsymyksen takia tunsin itteni tosi epäsosiaaliseks, mut ehkä se on välil ihan normaalia. Hermot ehti jo vaihteeks mennä kuviksen maikkaan. Olisin muute ollu mun työn kans valmis tuhat tuntia sitte, jos se ei olis sanonu et mun pitää tehä siihen jotain erikoista vielä, ja sitte ku tein se ei kelvannu. Nyt oon viettäny viimeset 3 kuviksen tuntia maalamalla sen tussin päälle ja peittämällä sitä. 

Eilen olin vaan kotona, luin sen kirjan loppuun (hyvä minä !) ja jumituin vähän skypettelemään Rassen kanssa. Aattelin et jutellaan hetki, mut aika nopeesti kolme tuntia vierähti ku ei olla juteltu kunnolla pariin kuukauteen. Tosi outoa jotenki. Toivottavasti ens kertaan ei mee taas kahta kuukautta. Tajusin kans täs et nää pari vuotta jotka nyt on tulossa, on niitä vikoja vuosia ennen ku kaikki menee eri paikkakunnille opiskelemaan, seikkailemaan pitkin maailmaa ja tullaan kaikki olemaan eri paikoissa. Samalla pitäis stressata kirjotuksista,yrittää saada työpaikka ja vaikka mitä. Ehkä stressaan taas liian aikasi, mut niin mä aina teen.

Positiivista on kuitenki se, et mun veli on vihdoin oikeesti alkanu juttelemaan mun kanssa!Ehkä tän seuraavan puolen vuoden jälkee meiän välit olis suht normaalit. Edistyminen on hidasta, mutta varmaa ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti