sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Viikonloppu

Mun piti kirjotella tänne perjantaina jo pidempi teksti, mutta se tuleeki nytten !
Torstaina siis koulussa oli teemana tekno ja istuttiin siellä pari tuntia myymässä kakkua nuoremmille oppilaille. Ihan hauskaa se oli, mut toisaalta tosi turhaa.

Koulun jälkeen menin kotiin pariks tunniks nukkumaan kunnes huomasin et oon nukkunu pommiin,vaihdoin  nopeesti pandavaatteet päälle ja menin kattomaan Fastnachts puun laittamista. Sen jutun juontaka puhu niin vahvaa murretta, eikä edes Löffingenin murretta, et mulla meni oikeestaan sen koko jutun stoori ohi. Mut periaate oli kuitenki se et Fastnachtin ajaks normit säännöt menee pois, eikä se oo vastuussa mistään tai jotai siihen malliin.


Päivällä ei vielä ollu niin paljon tekemistä, joten käytiin Donaueschingenissä, mut ei siellä yhtää sen parempi meno ollu. Kävin viel kotona syömässä ja jouduin illan aikana käymään varmaan neljä kertaa vaihtamassa kengät, koska ulkona oli niin märkää.Alkuillasta keskustassa oli kulkue, jossa kaikilla oli päällä valkoset yöleningit ja käveltiin kaupunki pari kertaa ympäri ja myöhemmin kierreltiin Ronjan kanssa eri hotelleissa ja, joka paikassa soi täysillä Fastnacht musaa ja koko kaupunki oli viettämässä iltaa.

Poliisi mama ♥

Kotiin tulin joskus 1-2 maissa ja jouduin suureksi ilokseni laittamaan neljälle tytölle sängyt täällä koska mun host-veli oli luvannu kaikille et ne voi nukkua täällä, mut ite oli tullu huonon olonsa takia jo aikasemmin kotiin ja jättäny avaimen niille. Oli kyl niin rasittavia tyyppejä ettei mitään rajaa, käyttäyty niiku tää olis joku hotelli. Onneks ne sentää lähti aamulla melko aikasin.

Perjantaina menin Michaelan ja Tobiaksen kanssa Neustadtin Thomasheimiin, jossa tutustuin yhteen Brittityttöön, joka on täällä tiistaihin asti. Oon aina tykänny britti enkusta ja olisin voinu kuunnella sen puhetta taukoomatta haha.
Tobias and Daisy!
Väsymyksen takia lähdettiin kotiin noin 12 maissa ja olin melko loppu. Tämmöne joka päivä bilettäminen ei oo ihan mun juttu ja päätin et Lauantaina oon vaan kotona ja katon telkkaria. Heräsin kuitenki jo yhdeksän maissa Susannen soittoon ja ne oli päättäny et nyt mennään hiihtämään ja otti mulle kamat mukaan ja haki mut. Michaelalta. Olishan ne voinu vähän aikasemminki ilmottaa, mut onneks se sentää otti oikeet kamat mukaan. Mentiin Feldbergille laskettelemaan, joka on Baden-Württembergin korkein vuori. Aurnko paisto ja oli niin lämmin et olis hyvin voinu hupparissaki ilman takkia laskea.


Tänään  meen ehkä Lukretian kanssa leffaan, jos se jaksaa raahautua mukaan ja myöhemmin on luvassa huoneen siivoaminen koska Sara tulee tänne huomenna !! Oon niin innoissani, enkä varmaa saa tänä yönä kunnolla nukuttuakaan. Mun juna lähtee huomenna 06.40 Stuttgarttia kohti jonne Saran lento tulee 09.25 ! Pääsen taas puhumaan Suomea ja ja ja .... En millää jaksais odottaa.

Nyt syömään kreikkalaista, jota Susanne äsken tilas ! Souvlakiii yummyy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti