perjantai 10. helmikuuta 2012

So ein Tag

Heips! En oo kirjotellut tänne reiluun pariin viikkoon koska a) täällä ei oo tapahtunu niin paljoa b) en oo jotenki jaksanut mut tästä se taas lähtee! Päätin tossa viime viikolla laskea, et milloin mun puoliväli tulee ja viikko sitte se meni. On tosi outoa ajatella et nyt jo on puolet vuodesta mennyt. Tavallaan tuntuu siltä et olisin ollu täällä ikuisuuden, mut aika on menny tosi nopeesti ja oon tällä hetkellä melko tyytyväinen siihen kuinka pitkälle oon päässy. Toisaalta tuntuu, et mulla olis viel niin paljon tehtävää ,mut onha mulla täs viel aikaa !

Tänään Lukretialla (host-siskolla) oli syntymäpäivä! Se on oottanu tätä jo monta kuukautta ja puhunut siitä vähintään yhtä pitkään. Annoin sille uuden lompakon lahjaksi, josta se onneks tykkäs tosi paljo. Meil on tosi erilaiset maut melkeen kaikissa asioissa, joten sille on tosi vaikeeta ostaa mitään. Syötiin perheen päivällinen ja kahviteltiin vielä jälkeenpäin.
Tänään oli myös meidän koulun talviurheilupäivä ja menin viiden mun luokkalaisen kanssa pulkkailemaan. Mulla oli sellanen iso puinen pulkka mukana, joka loppujenlopuks osottautu ihan hyväks, mut oli vaan raskas kantaa. Onneks mun luokalla oli sentää pari herrasmiestä jotka päätti kantaa sen. Hah
Ennen ku lähdettiin meidän ope varotti, et joka vuos joku on murtanu jotain; joskus nenän,olkapään, käden.. Mehä siinä sitte vaan vitsailtiin, et hei jonkuha pitää aina tätä perinnettä jatkaa ja niihä siinä sitte kävikin. Tokalla kierroksella Julian lens pari metrii liukuristaan suoraa sellaseen kohtaan jossa oli kiviä ja jotai puun osia. Se yritti sen jälkeen nousta ylös muttei pysyny ollenkaan pystyssä ja kannettiin se mäkeä alas. Pian onneks opettaja tuli autolla vastaan joka vei sen kotiin ja se menee myöhemmin lääkärille. Todennäköisesti sen jalassa/polvessa oli jotai murtunut, koska se ei ilman apua pystyny kävelemään, eikä astumaan sen jalan päälle. Lähettiin kaikki sen jälkeen aika nopeesti kotiin, ettei kellekkää muulle viel sattuis jotain, eikä siinä vaiheessa kenenkää tehny mieli laskea.

Nyt meen viel meiän vuokralaiselle kahville, jolla on myös tänää syntymäpäivä ja illemmalla saksanryhmän kanssa teatteriin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti