sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Does that make me crazy

Hrrrr tulin tossa äsken kotiin ja voin kertoo etten enää tän päivän aikana mee ulos. Oltiin siis Dittishausenissa ja iha mukavaa siellä oli. Alkaa vaa pikkuhiljaa tää Fastnacht hössötys ärsyttää. Tai siis samaan aikaa se on mun mielest iha kiinnostava, mut toisaalta kaikki vetää tääl sen ihan överiks. Aikuisetki on ihan lasten tasolla ja nuoretki tuntuu kaikki käyttäytyvän eri tavalla ku normaalisti. Kyl tää varmasti tän yhen kerran menee ja iha hauskaaki varmasti on, mutten mä joka vuos tätä jaksais. Tän päivän kulkue oli aika samanlainen ku Konstanzin, paitsi et tällä kertaa yks noita viskas luudastaan kaikki kurat mun naamaan ja mun kameran päälle. Niiden pitäis olla hauskoja ja vitsillä, mut toi ainaki meni mun huumorintajust jo yli koska mun mielestä hiekkaa piilareiden välissä ja 500 euron kamera melkee rikki ei ainakaa oo hauskaa.

Susanne lainas mulle viel Panda puvun joka on tosi söpö, mut siinä näyttää oikeesti iha jättiläiseltä! Toisaalta se on tosi kätevä, koska sinne alle voi laittaa tuhat kerrosta vaatetta päälle ku on paljo ulkona. Oon miettiny et  hankkisin jonku tollasen puvun penkkareita varten. Mun piti itseasias täältä jo tilata yks, mut ne oli jo loppuunmyyty. Loppupäivän hengailen kotona ja voisin viettää aikaa viel perheen kanssa ja huomenna lääkäriin !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti