keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Unitag


Tänää mulla ei ollu koulua, vaan kaikilla Baden-Württembergin 11 ja 12 luokkalaisilla oli tänään Yliopistopäivä. Vaikka mun suunnitelmiin ei ainakaa toistaseks kuulu täällä opiskelu, päätin kuitenki lähteä parin kaverin kanssa käymää Freiburgin yliopistolla.
Käytiin politiikan opiskelun luennolla, ei se kyl oikeestaan mulle ollu hyödyks, koska en tajunnu oikeestaan paljookaan.

Onneks kävin sentää vähä ostoksilla keskustassa joten ei päivä menny iha hukkaan. Ostin nettikaapelin, josta ei nähtävästi ollukkaa hyötyä koska host-iskä sano ettei siel ookkaan pistoketta, sinne meni 10 euroa. Onneks ostin myös Tim Bendzkon levyn, joten se lämmittää mieltä vähä pidempää ku toi turha kaapeli. Mukaan tarttu myös toppi alehyllystä.

Mua ärsyttää tääl se, et vaikka oon kuinka ettiny, nii täällä ei vaan oo naisille hyviä talvitakkeja. Ne on kaikki säälittävän ohuita tai sellasia ylikiiltäviä kerrosjuttuja. Joten äiti jos Prismassa on vielä se yks talvitakki nii mua ei haittais jos iskä tulis sen kanssa Stuttgarttiin! Stuttgartista puheenollen, nään siis iskää Stuttgartissa 4-6 päivä ! Hotelli on jo varattu ja en vaa jaksais enää oottaa.

Ei tässä muuta, meen kuuntelemaan Tim Bendzkoa ja harjottelemaan espanjan sanakokeeseen ! Ciao

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti