maanantai 14. marraskuuta 2011

Kopfschmerzen



Mun viikonloppu meni tosi hyvin, riippumatta siitä, et mulla olikin lauantaina koulua ! Perjantai meni Hannahin luona Annan kanssa pelaillen Playstationilla Buzz-junior peliä. En tajuu miten viis vuotiaat voi selvitä tosta pelistä jos mäki jouduin kamppailemaan sen kanssa aika lailla. Loppuilta laulettiin Abba-singstaria ja musta oli ihana huomata et nääki rakastaa Abbaa ! Oon nimittäin kuunnellu Abbaa ihan pienestä pitäen ja automatkoilla kuunneltiin  ja laulettiin Abba Gold levyn tahtiin.
Lauantaina mulla siis oli 8.45-13.00 koulua. Eli neljä tuntia musa teoriaa, joka ei oikee oo koskaa ollu se mun juttu. Siitä selvittyä olin kotona ja illalla menin taas evankelisen vapaakirkon nuorteniltaan ! Meiän olis pitäny pukeutua jotenki hauskasti koska illan teemana oli "Bad Taste ", mut mua ei oikee oltu kunnolla informoitu tästä asiasta. Onneks sain lainattuu vähä muilta vaatteita ja olin loppujenlopuks itekki aika Bad Taste, mut en kuitenkaa iha yhtä pahasti ku muut.
Sunnuntaillekki olin kerranki keksiny ohjelmaa! Menin Friedenweileriin mun koulukaveri Franzin  luo ja juteltiin koko päivä putkeen. Me kyl yritettiin kattoa yhtä leffaaki, mut ei siitä oikee tullu mitään. Franzi muutti tänne pari vuotta sitte Leipzigista, ja pyys jos mä haluisin tulla käymään siellä sen kaa joululomalla! Olis kyl varmaa tosi hauska reissu. Pitää nyt viel katella.

Viikonlopun jälkeen oli tällä kertaa vaikeeta palata normaaliin arkeen, eli heräsin aamulla migreenin kanssa. Päätin sitte jäädä kotiin ja lepäillä sen pois lukien englannin sanakokeeseen ja nukkuen. Nyt pitäis viel jutella Idan kanssa skypessä ja sitte nukkumaan !

Ja äiti, paketti ei oo vielkään tullu, eikä ne oo päivittäny sen paketin kulkua keskiviikon jälkee, mut eiköhä se tällä viikolla viel tuu !

3 kommenttia:

  1. seuraatko sun paketin tietoja suomen postin vaiko dhln kautta? dhls lukee kaikki tiedot :)

    VastaaPoista
  2. Nii pitäis lukee, mut ei lue mitää:/ viimeks päivitetty viime viikon keskiviikkona..

    VastaaPoista
  3. mul aineki hävis päivitykset heti ku paketti poistu maasta.... :D

    VastaaPoista