lauantai 3. joulukuuta 2011

Pappa!

Huomenna mulla on ensimmäistä kertaa mun tänne tulon jälkee suuntana Stuttgart! Nähään siellä
iskän kanssa noin yhen maissa. Jännittää jotenki tosi paljo, tai siis on tosi hassu fiilis. On siitä
kuitenki jos melkee kolme kuukautta ku ollaan viimeks nähty.

Voisin ehkä pakatakki. Tänää on vaa ollu tosi paljo kaikkee meneillään. Lukretialla oli tänää "Firmung",
eli katolilaisten konfirmaatio. Käytiin aamupäivällä perheen kanssa kiinalaisessa syömässä ja myöhemmin
käytiin kirkossa. Luulin et meiän konffikset saattaa joskus olla hieman pitkästyttäviä, mut tää oli iha jollai
omalla levelillä. Siel oli 140 konfirmoitavaa, ja jokasen nimi sanottii erikseen ja siunattiin ja olkoon rauha
sinun kanssasi. Tota jatku yli tunnin. Ja tääl ei oo kirkoissa lämmitystä. Onneks mun ei tarvii mennä tollaseen
toiste.

Nojoo, ei mulla tässä oikeestaan mitään muuta ollu. Oon kattonu täällä Vallin (toinen host-sisko) kanssa aina torstaisin ja perjantaisin the voice of germanyä. Ne laulaa kaikki siel iha mielettömän hyvin.. Uskoisin, et vaikka sama ohjelma alkaa Suomessa nii täällä laulajien laatu on kuitenki hitusen parempi.

Mutta nyt pakkaamaan ja nukkumaan ! Keskiviikkona tuun taas takasin, ja kirjottelen sitte, et miten reissu meni. Laitan tähä viel Xavier Naidoon biisin "Dieser Weg". Xavier on tuomarin siis the voice of Germanyssä.

1 kommentti:

  1. Älä! Ne laulaa kaikki just hyvin! :( miksei oo sellassii huonoja sielä?!?!?

    VastaaPoista