torstai 22. joulukuuta 2011

17!

Tänään musta tuli sitte vihdoin 17-vuotta vanha! En kyl tänäkää vuonna tunne mitää eroa, mut ei siinä mitää ehkä oon kuitenki jotenki vähä fiksumpi. hah tai sitte ei.  En oo kirjotellu vähä aikaan ja se johtuu iha vaan siitä, et mulla on jotenki ollu tosi paljo kaikkee meneillää. Voin huomenna kirjotella vähä enemmä kaikesta ja laittaa kuvia!

Mutta siis tosiaan aamulla ku tulin yläkertaan perhe istuu siellä kaikki jo valmiina ja laulaa mulle. Ne oli myös laittanu yhen kokonaisen lautasen täytee tuikkuja, jotka mun piti puhaltaa. Olin jo tosta kaikesta iha otettu, koska ei mulla oikeestaa ollu mitää odotuksia et mitä tänää sit tapahtuu. Sit Susanne antaa mulle lahjan, jossa oli samanlainen puulautanen ku loppuperheellä "Bretle", joho oli kirjotettu Karoliina + 30 euron lahjakortti h&m:ään.  Ääää kiitos ♥ Noh aamu jatku sillä, että menin kirkkoon Neustadtiin, jossa mä olin esilaulajana. Mua ei oo jännittäny pitkää aikaa niin paljoo. Kädet ja ääni täris ja tuntu et jalat pettäis alta. Ei sinänsä outoa, koska olin saanu ne biisit tiistaina ja tiesin niistä vaan yhden ennestään. No selvisin siitäki!

Jumiksen jälkeen kaikki kaverit tuli jonos onnittelemaan ja oli tosi hämmentyny fiilis, on vaa jotenki niin kotoisa olo täällä.Oon niin ilonen, et päätin et jään tänne joululomaks. Tulee varmaa olemaan tosi huippu loma. Koulussa mul oli yks hypäri, jonka aikana kävin ostamassa itelleni laskettelutaki, vähän iso se on, mut mukava ja sil on ainaki hyvä liikkua! Vikalla tunnilla oli espanjaa, jossa sama onnittelu jatku kättelyjen parissa.

Kotiin tultua kattelin ku Valli availi sen saamia joululahjoja, syötiin tortillaa ja lopulta jäätelökakkua! Se oli oikeesti varmaa hienoin kakku jonka oon ikinä saanu. Ja niin hyvän makunen! Olin lopulta niin täynnä,et mun oli pakko vaan mennä makoilemaan jokski ajaks. Kohta kipasen kirjastossa sitte suuntana on Neustadt !


- eilen kampaajan värjäämä porkkanapää kiittää ja kumartaa ♥

1 kommentti:

  1. katoinki ettet oo blondi!! :) kivat hiukset!! ja onnea myöhässä ::)...

    VastaaPoista