sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Diese Woche

Tää viikko meni jotenki tosi nopeesti ohi, itseasias musta tuntuu et yleisesti viikot on alkanu menemään tosi paljo nopeemmin ku noin kuukaus sitte. Parin viikon päästä on joulu, mun syntymäpäivä ja sain kutsua meille 26 päivä kavereita viettämään niitä. Noh mut voisin viel kertaa tän viikon tapahtumia :

Stuttgartin reissu meni tosi hyvin! Oli tosi hauska nähä iskää pitkästä aikaa, ja ei se loppujenlopuks ollukkaa outoa, ja tällä kertaa oli paljo helpompaa sanoa heippa. En tiiä tuntu vaa siltä et nähää taas jonkin ajan päästä.
Käytiin sunnuntaina Mercedes Benz museossa ja itseasiassa Antti ja sen iskäki eksy sinne samaan aikaan. Iha hauskaa sinänsä, iskät sai jutella autoista ja me enemmä niien ulkonäöstä ku teknisistä ominaisuuksista. Hauskaa oli ainaki ! Todettiin myös, et kaikki muut oli liian pitkiä formulan ajamiseen ja ,et siinä olis sit mulle sopiva ammatti! Harmi vaan, et mun mielest formula on ehkä tylsintä ikinä.
Muina päivinä käytiin ostoksilla, joulumarkkinoilla ja juteltiin tosi paljon. Hauska reissu oli!




Muutenki tää viikko on menny tosi putkee. Oli hauska palata taas kouluun ja oon jotenki yrittäny keskittyä tunneilla enemmän. Helppoa se ei oo eikä yrityskää oo välttämättä aina nii kova mut kyl se tästä pikkuhiljaa. Oon laiskistunu tääl niin paljo,et tulee olemaan nii rankkaa taas Suomessa päästä normaaliin koulu-oppimisrytmiin. Toisaalta oon alkanu lukemaan saksalaisia kirjoja ja nyt jo oon saanu luettua kolme; Die Physiker(äikäntunneille) ja Harry Potterista osat 1 ja 2! Toi toka Harry Potterki meni jo kolmessa päivässä.

Perjantaina chillailtiin Hannah:n luona, kateltii gleetä, pidettiin sisäpiknik ja juteltiin. On tosi kätevä, et joku ystävä asuu ainaki lähellä Löffingeniä, koska Löffingenissä ei oikeestaan asu ketään mun läheisimmistä kavereista täällä.
Lauantaina meiän piti mennä porukalla Breitnauhun Abipartyyn, mutta koska täällä maalla julkiset yhteydet kusee aika pahasti, eikä me saatu kyytiä nii piti vähän muuttaa suunnitelmia. Mentiin Annan ja Nadjan kanssa Hannahille ja sieltä päätettiin spontaanisti lähteä takasin Löffingeniin bileisiin. Aika pienet bileet ne oli, eikä mitkään parhaat, mut DJ oli tän seudun parhaita ! Ja hyvän seuran kanssa on kuitenkin hauskaa.


Nyt koulupanostus jatkuu Ranskan vallankumouksen parissa ja ehkä katon vielä leffan tänään. Mulla on kohta ollu Franzilta "Männerhertzen" kuukaus lainassa, pitäis kohta kyl kattookki se. En vaa saa koskaan aikaseks alottaa.

2 kommenttia: