lauantai 17. syyskuuta 2011

Hallo aus Herrenberg



Vihdoin ollaan täällä! Lento lähti eilen viiden maissa ja lentokentälle lähettiin heti kahden jälkeen. Lentokenttä oli ihan täynnä ja jonotettiiin Markuksen ja meidän perheitten kanssa yli puol tuntia check in:iin. Onneks se mulle sattunu check in täti oli mukava, eikä velottanu mitään mun parista liikakilosta. Turvatarkastuksessakaan ei tullu mitään ongelmia! Yleensä aina se portti alkaa piippaamaan mun mennessä läpi, mut täl kertaa ei käyny niinkään.

Lento kesti noin 2 ½ tuntia ja sujui ihan hyvin luukuunottamatta mun korvakipua, joka tuli laskeutuessa. Laukut saatiin kaikki nopeesti ja suunnattiin kohti meiän Gebl taksia! Taksi pakattiin ihan täyteen, eikä siltikään kaikki tavarat mahtuneet sinne. Taksilla suunnattiin kohti Herrenbergiä, jossa meillä on hotellissa viikonlopun mittanen starttiseminaari. Jaan huoneen Nicolinan ja Ainon kanssa ja mun tavarat on nyt jo ihan sekasin. 
Thean kanssa hyvästeltiin Suomenmaa.




Illalla pörrättiin vaan ympäri Herrenbergin keskustaa. Pojat halus, et etittäisiin Pubi, josta ne sais ostaa olutta, mut loppujenlopuks päädyttiin kaikki jätskikahvilaan (jossa oli ihan paratiisimaisia ja halpoja jätskiannoksia!). Jopa itseasiassa sieltä jätskikahvilasta sai olutta ja pojat oli tyytyväisiä.

Tänään meiän luennot on alkanu ja ollaan kuultu Baden Württembergin koulusta, perhe-elämästä ja vapaa-ajasta. Kohta lähetään  Tübingeniin ! Lisää kuvia tulee myöhemmin, tää lataa nimittäin vartin yhtä kuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti