torstai 29. maaliskuuta 2012

Time goes by

Ei oo tullu tässä nyt pidempään aikaan kirjoteltua mitään. On jotenki ollut niin paljon tekemistä ja sen lisäks mun läppäri on niin huonossa kunnossa, et hyvä ku saan sen edes joka toinen päivä auki. Onneks saan sen lauantaina kai vietyä korjattavaksi.

Niin siis kaikkea on ehtiny tapahtua näiden viikkojen aikana; olin yhden viikonlopun ainolla, äiti oli käymässä, oon käynny salilla, yrittäny viettää mahdollisimman paljon aikaa ystävien kanssa ja tehny ihmeen paljo koulujuttuja (siis verrattuna siihen, et mitä oon täällä muuten tehnyt). Aika menee vaa liian nopeesti.
Huomenna on vika koulupäivä ennen kahen viikon pääsiäisloma ja ohjelmassa on.... PARIISIIN !
Varattiin Ainon kanssa sellanen neljän päivän bussireissu Stuttgartista. Oon nyt jo niin innoissani. Enää viikko !
Mutta joo yritän ilmotella ittestäni taas vähän useemmin ja kuviaki tulee sitte ku saan tän koneen kuntoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti