keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Mudcake

Kävin tänään koulun jälkeen Katharinan luona Löwenissä. Niillä on oma maatila ja niiden suvulla on vieressä iso "hotelli" eli sellanen tyypillinen saksalainen maalaistalo. Katharinan perhekki on aika omalaatuinen; niillä on 8-9 lasta (en oo ihan varma lukumäärästä) ja niillä on kotona oma kappeliki koska niiden suku on tosi uskovainen kristillinen perhe. Eli kaikenkaikkiaan aika eilainen perhe ku mulla, mut kaikki vaikutti tosi mukavilta !
 Meidän piti alunperin värjätä ja leikata mun hiukset, mutta koska yks tuubi oli nähtävästi tippunu mun toiseen laukkuun piti tällä kertaa tyytyä vaan hiusten ohentamiseen. Joten päädyttiin toteuttamaan Julianin ehdotus "Leipokaa mulle kakku". Päätettiin leipoa mutakakku, jonka toteuttaminen oliki ihmeen vaikeeta. Kun se vihdoin valmistu otettiin pari kuvaa siitä ja laitettiin ne Julianin Facebook sivulle ja syötiin "kaikki " ite. Huomenna viedään sillekki kuitenki oma pieni nallekakku kouluun.

Oon varmaan aikasemmin kertonu,et käyn kutosluokan saksantunneilla. Tällä hetkellä niillä on teatteriprojektit menossa ja tänään mun piti tehä roolivalinta koska joskus mainitsin et oon harrastanu teatteria jonkisen aikaa ja nyt oon kaikkien mielestä ihan pro ja oon osavastuussa koko projektista, enkä edes oo paikalla kun se esitetään. Nojaa hyvin kaikkia kohtauksia esitti, joten eiköhä ne pärjää ilman muaki. Huomenna on vuorossa yh:n esitelmä aiheesta "perhe ja politiikka" ja esivalinnatki sain tossa äsken tehtyä valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti