maanantai 15. elokuuta 2011

Hallo !

Lähden Saksaan vaihto-oppilaaksi Suomi-Saksa yhdistýsten liiton kautta  16.9 ja aattelin tänne kirjotella vuodatuksia ja fiiliksiä sieltä!
Siellä asustelen pienessä kaupungissa nimeltä Löffingen, joka on ihan Etelä-Saksassa lähellä Freiburgia ja Stuttgarttia.


Mun isäntäperhe vaikuttaa tosi mukavalta ja on lähetelly mulle jonki verran sähköpostia. Mulla on siellä neljä sisarusta. Kaks pikkusiskoa: 13- ja 15v ja kaks isoveljeä 17- ja 20v.
Oon nyt kotona tottunu vaan yhteen sisarukseen, mut eiköhä sitä aika nopeesti totu. Lisäks niillä on siellä vielä kissa.

Huomenna muilla alkaaki jo sitte koulu. Aattelin, että voisin huomenna kävästä koululla moikkaamassa kavereita ja vähä kattomassa millasten tyyppien kanssa sitte oon kaks vuotta!

- Karo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti