maanantai 29. elokuuta 2011

17 päivää

"Miksi pitäisi olla pois mielestäsi,
vaikka olen poissa näkyvistä ?
Odotan sinua välimatkan päässä,
jossain hyvin lähellä,
juurin kulman takana."


Tänää sain hoidettua pari juttua mun pitkästä listasta. Kävin näöntarkastuksessa ja samalla sain tilattua
puoleks vuodeks piilareita. Sovittiin, et Äiti tuo sit niitä lisää ku tulee käymään, ja jossei tuu nii sit postitse.
Aamupäivällä selvittelin vielä, et millasessa talossa tuun asustelemaan. Tosiaan ku on neljä sisarusta siellä, nii ylimäärästä tilaa ei siellä kauheesti oo. Soittelin sitte saksan yhteyshenkilölle ja kai mä sitte jaan mun yhen host-siskon kanssa huoneen. Vähän tietty harmittaa ettei oo mitään kunnon "omaa tilaa " jossa vois vaan olla, mut enköhä mä selvii. Haastetta tulee ainaki olemaan. Jos se ei sitte toimis nii meiän yhteyshenkilö lupas et yritetään järjestää jotain.

17 päivää jäljellä ja jännitys alkaa kasvaa. Viel kunha sais hankittuu kaikki vakuutukset, pankkiasiat ja pidettyä läksiäiset nii eiköhä se siitä. Henkisesti oon jo enemmä ku valmis lähtee.
Ei tässä oikeestaan muuta. Kavereiden ja poikaystävän kanssa oon nyt viettäny aikaa. Ikävä kyl tulee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti